lørdag den 9. juli 2011

Hej derude. Så har jeg kastet mig ud i at blogge. Man kan jo læse lidt om mig på min profil, så det vil jeg springe over. Men jeg er 44 år gammel, og har 2 skønne børn, Sofie på 20 år, og Tobias på 13 år. Sammen med en kær ven, har jeg desuden åbnet en ny oplevelses attraktion, som hedder Speedboatrace. Her lejer vi  mini speedbåde ud, man kan sammenligne med Go-karts; det her er bare på vand. I min fritid syr jeg en del. - Jeg har en stor kærlighed for patchwork, men kan også lide at lave andre små projekter. Jeg er fuldstændig stoffoman ;-), eller hvad man nu kan kalder det.

Idag har jeg været på loppemarked, for at sælge nogle af mine færdige patchwork-ting, sammen med en veninde. Men selvom der var rimelig godt besøg, fik jeg ikke solgt så meget.Men vi prøver igen en anden gang:-).
Min ferie startede igår, og jeg har masser af projekter, som jeg skriver mere om de næste dage.

2 kommentarer:

  1. Hej Jeanette
    Jeg hilste på dig idag på Karens minde, det er nogle flotte forklæder, bukser og kjoler du syg.
    Venligst Susanne

    SvarSlet
  2. Hej Susanne
    Mange tak for de søde ord. Du må endelig sige til hvis der var noget du faldt for, kan være jeg har noget af det tilbage.

    Hilsen Jeanette

    SvarSlet